Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Dragonik | użytkownik

imię i nazwiskoŁukasz Domaradzki adresGdynia zarejestrowany28.12.2003 @10:24:18 ostatnio na stronie05.06.2013 @08:18:08



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty OnetSkypedragonikik Gadu-Gadu1667896
digarty62 komentarze101 posty na forum6

komputer / sprzęt
Canon 50d

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~ninti88    04.04.2010 @12:50:59
masz racje, zdjecie robilam bez statywu... szkoda
~curlyhair    10.02.2010 @20:59:35
heja
~mahre    11.11.2009 @09:25:05
to smutno będzie
~mahre    10.11.2009 @18:10:26
Panie zegnij brew :D
~Iliana    28.09.2007 @23:45:08
qq ;]
~caffegold    09.09.2007 @12:42:15
Jak najbardziej najpiękniejsze miejsce na ziemii Orłowo
~Karvin    21.08.2007 @01:52:38
pozna godzina, nie chce mi sie rozpisywac po prostu ale jak pytasz to np ;]
dzieki za mile slowa.
pozdrawiam
~fallininlove    20.07.2007 @18:00:00
Dlaczego nie długo?
~evaaa    24.06.2007 @11:09:43
umarszczenie ma całkiem podobne do tego jakie ma mój. : ))
świetny jest. - bardzo mi się podoba.
~evaaa    24.06.2007 @09:47:17
bo amstaffki są najukochańszymi psami pod słońcem. . ; d
w jakim wieku jest Twój jeśli można wiedzieć. : ))

btw. na kotach się nie znam.. bo nie mam..
mój Aron szybko by go 'rozgryzł' . ; ))
~myszka213    21.06.2007 @23:30:02
Prosze, lubie oceniać prace które mi się podobają i na to zasługują [ A dodatkowo Koty to taki mój mały bakcylek]. Pozdrowionka
_______
Zapraszam do mnie
Pozdrowionka i udanego focenia
~karotkaa    08.06.2007 @16:59:08
na ramki nigdy nie mam patentu. a bez ramek jeszcze gorzej. łyso tak.
nie mniej jednak dziekuje za komentarz
~Ereph    25.05.2007 @20:07:46
Dzięki za komenta. (;
_______
愛している
~Erkh    13.11.2006 @00:50:10
jutro zamiescze poprawioną wersje, tamtą skasowałem
^UzA    25.10.2006 @00:50:43
w wawie pracuje czasem ; )

dziekuje i dobranoc

_______
bloodstreamruns
^UzA    25.10.2006 @00:47:03
ja ze śląska jestem!

co prawda mieszana krew, ale ślązak!

pozdrawiam :D
_______
bloodstreamruns
^UzA    25.10.2006 @00:38:25
odciołem se kawalek :P
_______
bloodstreamruns
~gonik    10.05.2006 @08:53:00
Hej no witam Dra-gonika
zazdroszcze Ci tej Gdyni
pozdro.
_______
miłoby było gdybyś zajrzał do moich prac i ocenił
~Koyetul    05.05.2006 @17:22:59
hehe, dokladnie
_______
Kontrasty są dobre.
~weworka    19.04.2006 @15:37:23
tak na pewno!!!!!
~Olszewski    19.04.2006 @14:05:09
Hehe Można i tak A tak na serio to "wykonanie" jest w domyśle "Czym zrobione zdjęcie"
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~Olszewski    19.04.2006 @14:03:36
Ale tu chodzi czym zostało zdjęcie wykonane Ale teoretycznie aparat robi ja tylko ustawiam parametry czułość, itd.
_______
Nie mścij się, nic to nie da, a narobisz sobie problemów.
~exit    18.04.2006 @23:06:23
gdzies w mojej galerii pewnie sa jeszcze zdjecia gdzie ja widac.
~exit    18.04.2006 @23:03:48
hehe, ZAK, kopia Mayones.. kupiona od Cool Kids Of Death, stara, ale jara..
~r7dragon    17.04.2006 @15:44:50
spoko podpale to specjalnie na PS :P
_______
masz troche czasu zzajrzyj do mnie
Krytyka nie boli - krytyka uczy.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt